24.10.19

Moltes gràcies criatura pel regal del teu somriure, per la lluïssor dels teus ulls



HA TORNAT A SORTIR EL SOL

Tant de temps sense aparèixer
ja em tenia anguniejat
Tot el lloc era a les fosques
de la teva claror mancat

I un dia de cop i volta
caminant jo pel carrer
com un flash em va sobtar
i allà estaves resplendent


Asseguda i parlant
amb el teu joiós somriure
vas fer tornar a sortir el sol
i la claror va omplir-ho tot

La teva imatge tan pura
és una cosa tan bella
que es projecta lluminosa
com un regal de la natura

No saps pas el goig que sento
quan et veig al meu davant
Com el quadre d'una Verge
gloriosa i triomfant

I sentir la teva veu
fresca, dolça i musical
és com si cent campanars
dringuessin tots a l'hora

Moltes gràcies criatura
pel regal del teu somriure
per la lluïssor dels teus ulls
per tal com tota tu ets

Retrobar-te ha estat un plaure
i subjugat pel teu encant
res no em pot privar de dir

que tot en tu m'enamora
_________________________________________

Joan Martí
On hi ha un somni, hi ha un camí
19.01.2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario