17.9.21

No em cal expressar desitjos perquè ja són realitat. Es un goig el compartir-te i veure’m tan estimat

 

© EL MILLOR REGAL

 Arreu vesses alegria

i escampes vitalitat

Sempre plena d’optimisme

dóna gust ser al teu costat

 

Ets una nina preciosa

quan et poses a ballar

Ningú no pot fer-te ombra

perquè brilles com un far

 

I jo quan estic amb tu

m’embriago d’il·lusió

i he d’anar amb peu segur

per no fondre’m d’emoció

 

Què feliç soc als teus braços

Què content amb tu entre els meus

Ballant perdo el món de vista

i res no envejo a cap dels deus

 

No em cal expressar desitjos

perquè ja són realitat

Es un goig el compartir-te

i veure’m tan estimat

 

Sense gairebé adonar-me’n

de tu m’he enamorat

però això no té pas cap mèrit

doncs tu ets la felicitat

____________________________________

Joan Martí - 31.12.2019

elcamidelavida@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario