5.2.13

Hi ha un estel a dins la nit que està ple de lluentor...


EL NOSTRE ESTEL

Text original
El Poeta Loco  (veure al final)

Versió en català
J.M. - On hi ha un somni hi ha un camí

Hi ha un estel a dins la nit
que està ple de lluentor
tot i estar ennuvolat
brilla quan el surto a veure

Si mires al sud-oest
el podràs veure molt bé
amb la lluna al seu costat
que es comença a retirar

És l’estrella missatgera
ella em fa arribar l’amor
que la noia li transmet
des de l’ànima i el cor

I jo també li envio
els meus somnis i il·lusions
els meus gestos i els batecs
que li dóna el meu cor

Quan ahir em vares dir
que l’estel sortís a veure
en aquell bocí de cel
només s’hi trobava ell

Ha assolit en el cel
tenir el seu lloc propi
i és només la lluna
qui s’acosta a saludar-lo

És el nostre estel bonic
és el nostre estel d’amor
i només a aquest estel
li confio jo el meu cor


Quan el miro fixament
te un serè bategar
que torna el nostre carinyo
quelcom màgic i etern

Vull sempre que el meu estel
llueixi en el firmament
i em porti el teu amor
sempre i en tot moment

És el nostre estel bonic
és el nostre estel d’amor
vull que sempre aquest estel
visqui dins del nostre cor

_____________________________________________

NUESTRA ESTRELLA

Hay una estrella en la noche
que está siempre reluciente
aunque este el día nublado
brilla cuando salgo a verte

Si miras al suroeste
tu la podrás siempre ver
la luna pasa a su lado
cuando se va a recoger

Es mi estrella mensajera
ella me manda el amor
que mi chica le transmite
con su alma y corazón

Y yo le mando también
mis sueños y mi ilusión
los guiños y los latidos
que le da mi corazón

Ayer cuando me dijiste
que saliera a ver la estrella
en ese trozo de cielo
solamente estaba ella

Ha conseguido en el cielo
tener su propio lugar
y solamente la luna
se le acerca a saludar

Es nuestra estrella bonita
es nuestra estrella de amor
y solamente a esa estrella
le confío el corazón

Cuando miro fijamente
tiene un palpitar sereno
que envía nuestro cariño
de mágico amor eterno

Quiero siempre que mi estrella
luzca en ese firmamento
y que me mande tu amor
siempre y en todo momento

Es nuestra estrella bonita
es nuestra estrella de amor
quiero que siempre esta estrella

viva en nuestro corazón.

                                     http://poesiaspoetalocoo.galeon.com/aficiones655292.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario