22.1.13

Somio que la vida és somni i que els somnis son veritat


ELS SOMNIS SÓN VERITAT
Texto original Poeta Loco
http://poesiaspoetalocoo.galeon.com  
(Ver al final) 

Versió en català: 
J.M. - On hi ha un somni, hi ha un camí

Somio que aviat un dia
jo et tornaré a trobar
 Somio que entre els meus braços
et tornaré a abraçar

Somio que la meva veu t'agrada
i que et fa sospirar
Sento que les meves poesies
t'alimenten sense parar

Somio que la vida és somni
i que els somnis son veritat
Per això jo dels meus somnis
no me'n vull despertar

Somio que surto amb tu
cada dia a passejar
Somio que ballo amb tu
i que ric sense parar

Somio que cada matí
tu ets molt més feliç
i sento que s'encomana
tal com una infermetat


Somio que la vida és somni
i que els somnis son veritat
Per això jo dels meus somnis
no me'n vull despertar

Somio que t'estimo molt
i que tu m'estimes més encara
i em sembla impossible
superar la realitat

Somio que ho perdo tot
i només em quedes tu
Per mi això és més valuós
que tot l'or d'aquest món

Somio que la vida és somni
i que els somnis son veritat
Per això jo dels meus somnis
no me'n vull despertar

_______________________________________

LOS SUEÑOS SON VERDAD

sueño que pronto algun dia
yo te volveré a encontrar
y sueño que entre mis brazos
yo te tengo que estrechar

sueño que mi voz te gusta
que te hace suspirar
siento que mis poesias
te alimentan sin parar

sueño que la vida es sueño
y los sueños son verdad
por eso yo de mis sueños
no me quiero despertar

sueño que contigo salgo
cada dia a pasear
sueño que contigo bailo
y me rio sin parar

sueño que cada mañana
mucho mas feliz tu estas
y siento que se contagia
cual fuera una enfermedad

sueño que la vida es sueño
y los sueños son verdad
por eso yo de mis sueños
no me quiero despertar

sueño que te quiero mucho
y que tu me quieres mas
y me parece imposible
superar la realidad

sueño que lo pierdo todo
y me quedas tu a mi solo
para mi eso es mas valioso
que del mundo todo el oro

sueño que la vida es sueño
y los sueños son verdad
por eso yo de mis sueños
no me quiero despertar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario