18.1.13

Jo et demano per favor que si vols plorar una mica sigui amb llàgrimes d’amor


  
UNA ROSA ENTRE ELS ESTELS
Texto original Poeta Loco
http://poesiaspoetalocoo.galeon.com/aficiones655292.html  
(Ver al final) 

Versió en català: 
J.M. - On hi ha un somni, hi ha un camí

Aquesta nit jo he volat
amb una rosa entre els estels
i he sentit grans emocions
 i molt belles sensacions

Ella em va preguntar
si en somnis volia volar
i l’encanteri i la il·lusió
es van fer realitat

Aviat ens sentirem
com les cames ens flotaven
i jo em vaig estremir tot
amb la seva tendra mirada

I agafats de la ma
començarem a volar
entre els núvols assolirem
als estels arribar

Al seu costat em sentia
amb una pau infinita
el seu somriure m’ajudava
a veure les coses boniques


Gaudírem amb passió
de tots aquells moments
que el seu encís va transformar
en una tendra i dolça ocasió

I en tornar cap a la terra
va començar a plorar
dient-me que pressentia
que no em tornaria a trobar

Aquesta nit jo he volat
amb una rosa entre els estels
i podeu estar segurs
que no me n’oblidaré mai

Així doncs bonica Rosó
jo et demano per favor
que si vols plorar una mica
sigui amb llàgrimes d’amor

 _______________________________________


ROSA ENTRE ESTRELLAS

Esta noche yo he volado
con una rosa entre estrellas
y he sentido sensaciones
diferentes y muy bellas

Me preguntó si con ella
quería en sueños volar
y entre embrujo e ilusiones
convertirlo en realidad

Empezamos a notar
que nos flotaban las piernas
yo me empece a estremecer
con sus miradas tan tiernas

Y cogidos de la mano
comenzamos a volar
entre nubes conseguimos
a las estrellas llegar

A tu lado me sentía
con una paz infinita
tu sonrisa me ayudaba
a ver las cosas bonitas

Disfrutamos con pasión
de todos esos momentos
que tu embrujo transformo
en un tierno y dulce cuento

Y al volver hacia la tierra
comenzaste a llorar
diciendo que presentías
que no me verías más

Esta noche yo he volado
con una rosa entre estrellas
y puedes estar segura
que no me olvidare de ella

A si que rosita linda
yo te pido por favor
que si echas alguna lagrima
sean lagrimas de amor

No hay comentarios:

Publicar un comentario