30.1.13

Jo no vull ser poeta ni trobador. Vull mirar les estrelles i respirar una flor



NO VULL SER POETA

(Ver al final) 

Versió en català: 
J.M. - On hi ha un somni, hi ha un camí

Jo no vull ser poeta
jo només vull expressar
totes les coses que sento
i que aquesta vida em vol donar

Jo no vull ser poeta
no em jutgeu com a tal
Jutgeu-me com a un amic
que sent per després donar

Jo no vull ser exemple
Tampoc ser el millor
Vull expressar sentiments
que ens arribin fins al cor

Que et facin estremir
i ser una mica més feliç
Jo no vull ser poeta
Jo vull fer-te sentir

No vull fer sentir pena
al contrari, soc feliç
recitant els meus poemes
i veient com somrius


I treure d'aquest somriure
una nova inspiració
Jo no vull ser poeta
Vull desbordar el teu amor

Jo no vull ser poeta
rapsode ni trobador
Vull mirar les estrelles
i respirar una flor

Vivint de fantasies
en el meu món d'il·lusió
i barrejar amb rima fàcil
sentiment i emoció

Jo només vull sentir
No cerco forma o recepta
per a que parlin be de mi
JO NO VULL SER POETA

_____________________________________________________

NO QUIERO SER POETA

Yo no quiero ser poeta
yo solo quiero expresar
todas las cosas que siento
y que esta vida me da.

Yo no quiero ser poeta
no me juzguéis como tal
juzgadme como a un amigo
que siente y después lo da.

Yo no quiero ser ejemplo
tampoco ser el mejor
quiero expresar sentimientos
que lleguen al corazón.

Que te hagan estremecer
y ser algo mas feliz
yo no quiero ser poeta
yo quiero hacerte sentir.

No quiero hacer sentir pena
al contrario, soy feliz
recitando mis poemas
y viéndote sonreír

Y sacar de esa sonrisa
una nueva inspiración
yo no quiero ser poeta
quiero desbordar tu amor.

Yo no quiero ser poeta,
rapsoda ni trovador
quiero mirar las estrellas,
y respirar una flor.

Viviendo de fantasías
en mi mundo de ilusión
y mezclar con rima fácil
sentimiento y corazón.

Yo solo quiero sentir
no busco forma o receta
para que hablen bien de mi
YO NO QUIERO SER POETA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario